پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گاوداری «ایران‌خودرو» به مزایده گذاشته شد + عکس جزئیات مزایده (۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۴۹۸۱
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
  • ۱
گاوداری «ایران‌خودرو» به مزایده گذاشته شد + عکس جزئیات مزایده (۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰)
بزرگترین خودروساز کشور گاوداری خود در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم را با قیمت پایه ۶.۷ میلیارد تومان به مزایده گذاشته است. مهلت این مزایده تا ۲۳ دی ماه امسال است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی پیش یک نماینده مجلس از گاوداری یک خودروساز بزرگ در کشور خبر داده و از این موضوع گلایه کرده بود.

علیرضا سلیمی در توییتی نوشته بود: «وقتی فلان خودروساز، بجای تحقیق و توسعه بخش پژوهش و تحقیقات ‎گاوداری دارد، نتیجه‌ی آن روشن است!»

پیش از این نیز در یک برنامه صداوسیما به خاطره‌ای مربوط به دو سال پیش اشاره شده بود که حتی مدیر عامل ایران‌خودرو هم از حضور یک واحد دامداری در لیست اموال ایران‌خودرو بی‌خبر بوده است!

در همین حال اخیرا تجارت‌نیوز در گفتگو با کارشناسان این موضوع را بررسی کرده بود که آن‌ها گفته بودند: مشکل صنعت خودروسازی ایران این است که بنگاه‌داری صنعتی به بنگاه‌داری غیرصنعتی تبدیل شده است.

این موضوع واکنش مخاطبان تجارت‌نیوز را هم به همراه داشت. یکی از مخاطبان نوشته بود: «خودروسازان علاوه برگاوداری، مرغداری، انبوه‌سازی و دلارفروشی دارند و خودرو را عمدا گران می‌کنند و از سود میلیاردی این کار‌ها را انجام می‌دهند. آن هم ماشین بی‌کیفیت.».

اما ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز در توییتی خبر داده که بزرگترین خودروساز کشور واحد دامداری خود را به مزایده گذاشته است.

او نوشته است: «آیا واقعا بزرگترین خودروساز کشور گاوداری دارد؟ بله، در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم به ارزش ۶.۷ میلیارد تومان (قیمت مزایده). ماجرا چیست؟ مشتری پول نداشته، گاوداری‌اش مصادره شده است. آیا هنوز این گاوداری فعال است؟ بله، با تعداد قابل توجهی دام. منتظر ویدیو تجارت‌نیوز در روز شنبه باشید.»

بر اساس اعلام مزایده اخیر مهلت این مزایده هم تا ۲۳ دی ماه امسال است.

گاوداری «ایران‌خودرو» به مزایده گذاشته شد + عکس جزئیات مزایده (۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰)


منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
بهتر بود اینا گاوداری را نگه میداشتند وخودروسازی را به مزایده می گذاشتند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->